Täällä sitä ollaan, Suolahdessa. Viikko on mennyt mukavasti ja tekemistä on riittänyt. Tulin siis viime sunnuntaina. Tavaroita olisi voinut olla hieman vähemmän, suurimmaksi osaksi olen kaikki saanut purettua (toivottavasti en joudu vaihtamaan huonetta vuoden aikana). :D
Ensimmäinen ilta asuntolassa meni loistavasti. Tutustuin muutamiin nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajiin. Ihan mahtavaa porukkaa :) Tuli sellainen fiilis, että olen lämpimästi tervetullut. Vietin ensimmäisen yön huoneessa yksin.
Maanantaina 29.8. opettajat kertoivat hieman talon ja asuntolan säännöistä. Ja meistä breikkiläisistä (TaideBreikki, HevonBreikki & RokkiBreikki, ks. lisää) tehtiin haastattelu Keski-Suomen uutisiin. (ks. tästä). Suostuin vapaaehtoisesti puhumaan kameralle :D Sain myös huoneeseeni tanskalaisen kämppiksen. Puhuu kyllä sujuvaa suomea.
En muista, oliko se maanantai vai tiistai kun aloimme kasaamaan bändiä ja suunnittelemaan soitettavia kappaleita.
Pääsin laulamaan mikrofoniin ensimmäisen kerran elämässäni :)
Keskiviikko ja torstai olimme breikkiläisten kanssa Keuruulla Nuorisokeskus Kipinässä. Yövyimme myös kyseisessä rakennuksessa. Harjoittelimme illalla muutamia kappaleita. Pääsin rumpuihin ja laulamaan.
Tänään, perjantaina 2.9. oli koulukuvaus ja päivä päättyi ruokailuun. Eli ei sen kummempaa. Tapahtumarikas viikko.
"Me ollaan Naked Noodles ja me sanotaan JEEEEE!"
"Siili meni tien yli. Hattu."
Viikonloppu menee Jyväskylässä. Damian Cullen Band huomenna Pub Katseessa!
Mihin nää viikot on oikein hurahtaneet...? Maanantaina alkaa vihdoin ja viimein rokkikoulu. Odotan sitä pelonsekaisin tuntein, niinkuin myös sunnuntaista muuttoa. Tavaroiden pakkaaminen on täydessä vauhdissa. Kaikkea en voi tietenkään ottaa mukaan asuntolan pienten säilytystilojen takia. Maanantaina kävin hakemassa postista stereot ja ostamassa vähän keittiötarvikkeita. Eilen porukat kävi hakemassa toisen paketin, joka sisälsi ulkoisen kovalevyn. Vielä kun läppäri ehtisi mukaan niin voilà. :)
Viime viikolla olin 5 päivää Helsingissä. Reissu meni loppujen lopuksi ihan mukavasti, yllätin pari kaveria. Keskiviikkona 17.8. Semifinalissa soitti Scene D' Chryme & Crystal Rain.
Ylitin itseni tällä reissulla olemalla juomatta lainkaan. Jo neljättä viikkoa eikä loppua näy. Ei edes tee mieli. Jopa äitini oli ylpeä saavutuksestani.
Perjantaina 19.8. istuskelimme "so-called" Ruttopuistossa viettämässä Zonan läksiäisiä. Minulla oli pullo coca-colaa. Todella hyvä vaihtoehto. Meinasi olla välillä vähän tylsää mutta hyvin pärjäsin kuitenkin. Karattiin klo 23 jälkeen DOMiin Private Linen levynjulkkarikeikalle. Keikka osoittautui melko tylsäksi vaikka setissä olikin mukana vanhoja kappaleita. Täytyy tutustua syvemmin bändin tuoreeseen materiaaliin, ehkä se sitten aukeaa.