31. tammikuuta 2013

Kohti terveempää elämää

Kuukausi vaihtuu huomenna ja aion aktivoitua tässä blogin kirjoittamisessa. :)

Aktivoiduin muutenkin muutama viikko sitten ja lähdin poikaystäväni kanssa salille. Siitä se ajatus sitten lähti. Tavoite on käydä vähintään kerran viikossa salilla ja mahdollisesti myös uimassa. Katselin jo kuntoilumahdollisuuksia ja hintoja Outokummusta. Varsinaista kuntokeskusta siellä ei ole, mutta kuntosali ja uimahalli kyllä. Olen ylpeä myös juomisen lopettamisesta. Hyvä minä ^^




Olen ollut joulukuun alusta työharjoittelussa Kuopion Musiikkikeskuksessa. Harjoittelu päättyy perjantaina. Mahtavaa on ollut. Olen saanut tehdä valoja erinäisiin konsertteihin.

Kirjoitin myös vuoden ensimmäisen työhakemuksen. Pitää olla valppaana töiden suhteen ja hakea niin paljon kuin mahdollista. Viime kevät oli stressaava ja jätin kokonaan hakematta kesätöitä, pyhitin kesän rentoutumiselle ja ihmissuhteen rakentamiselle. Elämä rullaa taas ja olen ylpeä itsestäni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä anonyymi, jätäthän nimimerkkisi viestikenttään.
Ei asiatonta kirjoittelua, kiitos!

Hey anonymous, use a nickname, please.
No irrelevant comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...